אתר לגו | נינג'גו | צ'ימה שחקו 895

נינג'גו קול Cole

הכירו את לגו נינג'גו קול Cole. הנינג'ה השחורה בחבורה. אחת הדמויות המרכזיות בסדרה, לצד הנינג'ות קאי Kay, ג'יי Jay, וזיין Zane. קול הוא מנהיג החבורה תחת חסותו של סנסיי וו Sensei Wu כמובן. תפקידו של קול הוא להגן עם החבורה על הנינג'ה הירוקה לויד Lloyd.

       

קול מילד ללוחם נינג'גו

כשהיה עוד ילד קול נשלח על ידי אבא שלו לבית ספר לאומנויות הבמה, במטרה שילך בעקבותיו ויהיה רקדן. קול כמובן כלוחם אמיתי, לא מסכים עם אביו, אך בכדי לא לעצבן אותו, הוא מסכים עם אביו אך בורח מבית הספר פעמים רבות כדי לבדוק את כוחותיו ומימוש חלומותיו.
נינג'גו קול היה הנינג'ה הראשונה שפגשה במנהיג הגדול והזקן סנסיי וו, כאשר טיפס על הר באזור. סנסיי וו ראה מיד כי לקול פוטנציאל גדול וכדאי לממש אותו ביחד איתו ובהכוונתו. קול נצמד לסנסיי וו, בטח בו ויחדיו הגיעו למנזר ספינג'יטסו – Spinjitzu במטרה להתאמן וללמוד את תרגילי הלחימה שכל נינג'ה צריכה באמתחתה.

מאוחר יותר הצטרפו ללימודים ולאימוני הלחימה במנזר, הנינג'ות זיין וג'יי, ולאחר שאלה סיימו את לימודי הספינג'יטסו בהצלחה, שלח אותם סנסיי וו את כל השלושה לתקוף את קאי הנינג'ה האדומה שצריכה לסיים גם היא את אימוני הלחימה במנזר. פעולה זו למעשה הוא המבחן האחרון של קאי טרם הוא מצטרף לחבורה.

כוחות העל של נינג'גו קול

כמו שאנו יודעים לכל אחד מחבורת נינג'גו כוח מיוחד משלו. קול הוא הנינג'ה של כדור הארץ. כוחו של קול מתבטא באלמנטיים החזקים של כדור הארץ – סלעים ואבנים, אבק ואדמה, מינרלים וכל מה שיש לקרקע להציע.

כמו שיש לכל לוחם נינג'גו כוח על, כך גם לכל לוחם בחבורה יש נשק ששייך לו. הנשק הייחודי בו אוחז קול היא חרב מיוחדת בצורת חרמש, בצבע זהב. נשק זה נחשב לאחד הנשקים החזקים. כוחותיו של הנשק כל כך חזק עד שהוא יכול לחלק סלע לשניים. בעקבות זה כינויו הוא "חרמש רעידות האדמה".

בואו תכירו את נינג'גו קול בפעולה!

בטעינה



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3.00 out of 5)
Loading...