אתר לגו | נינג'גו | צ'ימה שחקו 1.05K

נינג'גו לויד גארמדון Lloyd Garmadon

לויד גארמדון דמות הנינג'גו בעלת השינויים הכי רבים בחבורת לגו נינג'ג'ו. בטרם הצטרף לחבורת הנינג'ות, אל קאי, שיין, קול, וג'יי עברה דמותו של לויד שינויים וגילגולים רבים, עד שהפך לחלק בלתי מעורער מהחבורה לויד הוא בנו של לורד גארמדון, מנהיג הנחשים והשלדים לסירוגין, אחיו של המאסטר סנסיי וו.

נינג'גו לויד גארמדון

הסיפור של לויד מתחיל בהיותו חברו הטוב של פייתור האנקונדה, מלך הנחשים. כן, מה שאתם שומעים! הנינג'ה האהובה החלה דרכה דרך כוחות הרשע, כוחות האופל, ורק בעונה השנייה של נינג'גו "עליית הנחשים" Rise of the Snakes הופך לויד ללוחם בצד הטוב, בדמות של נינג'גו ירוקה. כאמור לויד הוא בנו של לורד גארמדון הנמנה עם כוחות הרוע בעולם.

כוחותיו של לויד

כמו לכל דמות נינג'גו, גם ללויד ישנם כוחות על המייחדים אותו משאר החבורה. כמו שלקאי יש את כוח האש בדמות חרב האש, לשיין כוח הקרח בדמות כוכבי הקרח, לקול כוח האדמה בדמות החרמש, ולג'יי כוח הברק בדמות הלהב, ללויד ישנו את כוח הסופר בריח. כלי נשק מתקדם בעל יכולות שונות, בשונה מחבריו.

גילגוליו של לויד גארמדון

לויד מופיע בסדרת נינג'גו בתור מספר דמויות. הוא משחק במספר תפקידים, מתגלגל לאורך העלילה, ועושה מהפך מרשע לטוב. אלה השינויים המרכזיים בדמותו של לויד:

  • בנו של ראש כוחות האופל, לורד גארמדון.
  • נינג'גו ירוקה – שלב ביניים
  • מאסטר הספינג'יטסו – נינג'גו זהב

לויד עושה מהפך גדול בסדרה, מהרצון הגדול שלו להמשיך את דרכו של אביו, ועד הפיכתו למאסטר הספינג'יטסו הבלתי מעורער.

צפו בסיפור של לויד!

בטעינה



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (היה הראשון לדרג!)
Loading...