אתר לגו | נינג'גו | צ'ימה שחקו 836

נינג'גו קאי Kai

נינג'גו קאי הוא לוחם האש, הנינג'ה שהכוחות שלה הם האש. נשקו של קאי היא חרב. צבעו של קאי אדום. קאי נחשב למאסטר האש מיד לאחר זקן הנינג'ות סנסיי וו שהוא המאסטר באומנות הלחימה ספינג'יטסו. האחראי על כל הכוחות והנינג'ות שבעלילת המשחקים וגם סדרת הטלוויזיה. קאי הוא אחיה של ניה. מבין כל לוחמי נינג'גו קאי הוא הנינג'ה המסתורית ביותר.


קאי              ניה

מנפח לנינג'גו
אביו של קאי וניה היה נפח של כלי לחימה, בידיו היו מפות מיקומים של ארבעה נשקי זהב. כאשר נפטר האב הבטיח קאי כי ימשיך את דרכו בייצור כלי נשק. סנסיי וו זלזל בנשקיו של קאי ואמר שאלו לא הנשקים שיוכלו לעזור לו בקרבות האמיתיים, אלו נשקים של סמוראים ולא של נינג'ות. קאי הידוע ביהירות לא רצה לשמוע.

יום אחד הותקפה החנות של קאי ובה המפות על ידי מאסטר סמוקאי שהוא מלך השאול וחייליו השלדים. קאי ניסה להגן על המפות באמצעות כלי הגנה של סמוראים שבנה, אך כלי הנשק שלו היו מסורבלים ולא עשו את העבודה. רגע לפני שנהרג קאי, בא לעזרתו סנסיי וו, ובלחימת ספינג'יטסו הבריח את מאסטר סמוקאי והשלדים, אך אלה הספיקו לחטוף את ניה, אחותו של קאי.

סנסיי וו לקח את קאי למנזר בכדי להסביר לו על אומנות הלחימה ספינג'יטסו, כיצד ישמור על המפות באמצעותה וכיצד ילחם איתה וישיב את אחותו ניה בחזרה. סנסיי וו עוזר לקאי להפוך ללוחם נינג'גו מהשורה. לוחם בהגדרה. נינג'גו קאי הופך לנינג'ה בעקבות חטיפתה של ניה, זהו המניע העיקרי לכך.

קאי מכיר את חבורת נינג'גו
לאחר הקרב מול מאסטר סמוקאי והשלדים, חטיפתה של האחות ניה ולימודי קאי את אומנות לחימת ספינג'יטסו, רצה סנסיי וו לבחון פעם אחרונה את כוחותיו של קאי. זה אמר שהספיק לו, כי כבר למד את שיטת הלחימה המנצחת. מאוחר יותר מפתיעות את קאי ממארב שלוש נינג'ות בצבעים שונים, קאי נלחם כפי שלמד, ואז מפסיק את הקרב סנסיי וו ומציג לקאי את שלושת הנינג'ות שמאוחר יותר תהיינה חלק מחבורת נינג'גו – קול הנינג'ה השחורה, ג'יי הנינג'ה הכחולה, זיין הנינג'ה הלבנה.

תכונותיו הבולטות של קאי הן חוסר סבלנות, מהירות ויהירות. בנוסף קאי אוהב לבצע משימות לבד באופן עצמאי, דבר שלעיתים פוגע בו, אבל הוא לומד בסוף.

בטעינה



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (היה הראשון לדרג!)
Loading...