אתר לגו | נינג'גו | צ'ימה שחקו 940

נינג'גו סנסיי וו SENSEI WU

סנסיי וו SENSEI WU עומד בראשה של חבורת הלוחמים נינג'גו. תפקידו לעזור לנינג'ות להתחזק וללמוד את עולם הקרבות. סנסיי וו הוא זקן החבורה, זאת אפשר לראות גם במראה שלו. סנסיי וו לבוש לבן, בעל זקן ארוך מאוד, פניו הם פני זקן מלומד, נינג'ה בעלת ניסיון בקרבות ונצחונות. נינג'גו סנסיי וו הוא האח של לורד גרמדון. הזקן יכול לראות את העתיד להתרחש.

נינג'גו סנסיי וו         נינג'גו

זקן חבורת נינג'גו
כמו לכל נינג'ה בחבורה גם לסנסיי וו נשק וכוחות ייחודיים – חרב אש, חכמה וניסיון. נינג'גו סנסיי וו לובש גלימה לבנה עם חגורה שחורה, תמיד נראה אותו חובש כובע קש גדול ורחב. הצבעים השולטים את סנסיי וו הם לבן וזהב, בתוספת מעט שחור. סנסיי וו יכול להשתמש באומנות הקרב והלחימה ספינג'יטסו Spinjitzu אשר נמצאת המרכז העלילה. אומנות הלחימה של החבורה.

אביהם של סנסיי וו ולורד גרמדון הוא מאסטר ספינג'יטסו הראשון. האחים גדלו במנזר יחד עם אביהם. תפקידם היה לשמור על הנשק שיצר אביהם. האח לורד גרמדון רצה את הנשק לעצמו וסנסיי וו לא נתן לדבר לקרות ובאחד הקרבות הרג אותו וניצח. בתחילה היו חברים טובים השניים בהמשך יהפוך לורד גרמדון למנהיג צבא השלדים לאחר שמת. הוא רע ולא לשווא מכונה שליט האפלה.

נינג'גו סנסיי וו נינג'ה חכמה מאוד, מטפלת בכל דבר בצורה נכונה ונבונה. נשקיו הם פשוטים אך חזקים, הנשק החזק ביותר של הזקן הוא חכמתו.

צפו כיצד ניצח בקרב נינג'גו סנסיי וו את אחיו לורד גרמדון

 

בטעינה



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...