אתר לגו | נינג'גו | צ'ימה שחקו 915

נינג'גו ג'יי Jay

בואו להכיר את הנינג'ה הכחולה בסדרה לגו נינג'גו שנת הנחש. הנינג'ה הכחולה היא ג'יי, זכר, חברה של ניה, אחותו של קאי, הנינג'ה האדומה. נינג'גו ג'יי הוא דמות בולטת ומרכזית בסדרה. הדמות מוכרת כדמות הברק, מכאן גם צבעה. כמו שלכל נינג'ה בסדרה יש תפקיד, תפקידו של ג'יי הוא לשמור ולהגן על הנינג'ה הירוקה, עליה נרחיב בהמשך.

נינג'גו ג'יי הוא הדמות הקלילה מבין החבורה. הוא אוהב לצחוק ולספר בדיחות, למרות שרוב הבדיחות שלו מצחיקות רק את עצמו, מה שלא מונע ממנו להמשיך. נינג'גו ג'יי הוא לא שחצן אבל אפשר לומר עליו שהוא אוהב לפאר ולהתפאר בכוחותיו וביכולותיו. יחד עם זאת, כל חבר מחבורת נינג'גו יכול להעיד כי ג'יי הוא חבר אמת. דבר נוסף שניתן לומר על הדמות הכחולה זה שהיא עצבנית ונלחצת בקלות בכל מצב לא שגרתי, לא מתוכנן, כל מצב מפתיע בסדרה.

נינג'גו ג'יי הדמות
נינג'גו ג'יי לא מסתיר את דעותיו מאף אחד, אומר מה שיש לו לומר תמיד ומהר. לעיתים, בלי לחחוב שנייה לפני מה שיש לו לומר, פשוט אומר. בנוסף הנינג'ה הכחולה ידועה בשנינותה כפי שציינו מעלה, אוהב את החיים ורואה אותם מאושרים. הוא יוצא עם ניה, אחותו של קאי אז מה יכול להיות רע?

ג'יי אוהב תמיד להצליח. תמיד להיות ראשון בזמן הנכון. דמות מאוד דומיננטית שקשה שלא לשם לב אליה. דמות שלא חוסכת במילים. אפשר לראות בסדרה, שכשאשר איבד ג'יי את קולו, החבורה היתה משועשעת ומבסוטה, אבל לא הסתירה מעולם את אהבתה אל ג'יי חברם.

כוחותיו ויכולותיו של ג'יי
כמו שהנינג'ה האדומה – קאי בעל כוחות מיוחדים, במקרה שלו כוח האש, גם ללוחם הכחול – ג'יי, כוח מיוחד משלו והוא כאמור, הברק. באמצעות כוח זה יכול נינג'גו ג'יי ליצור מערבולות ברקים של חשמל, ללא ספק אחד הכוחות המרשימים בסדרה.

לנינג'ה הכחולה זיקה לטכנולוגיה וידע רב בתיקון אלמנטים שונים, רואים זאת בסדרה מספר פעמים. ג'יי אוהב להתעסק עם גאדג'טים וכל מיני נשקים ומכונות. הוא אוהב להמציא דברים, לשדרג, לתכנן, לייצר, ללא ספק נינג'גו ג'יי בעל חוש חזק מאוד בתחום המכני והיצירתי.

קבלו הצצה והכירו את נינג'גו ג'יי וכוחותיו

 

בטעינה



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 3.00 out of 5)
Loading...