אנגרי בירדס שחקו 1.26K

משחקי אנגרי בירדס כובשים את העולם

משחקי אנגרי בירדס הם משחקים שכובשים בסערה לא רק את רשת אינטרנט אלא גם את מי שמחזיקים בידיהם מכשירי אייפון ואייפד, אנדרואיד, ושאר מכשירים שמהווים פלטפורמות זמינות וניידות למשחקים. כשאתם שקועים עמוק בתוך עולמות של הציפורים הכועסות או הזועמות אתם מבינים כי הן חזקות ויכולות להשמיד את החזירים המוצאים מסתור זמני תחת מחסות שונים, אבל לא לזמן רב כי ציפורי אנגרי בירדס נמצאות בשטח ופגיעתן רעה. הן לוחמות כלביאות המגנות על גוריהן או שמא כאנגרי בירדס המגנות על הביצים שאותם החזירים זוממים לחטוף. מי מכם שיתוודעו אל המשחק הזה בפעם הראשונה לא ירצו להפסיקו. רבים מכורים כבדים לו. הביטו בהן – קטנות קטנות אבל קטלניות לא פחות.

אנגרי בירדס
אנגרי בירדס

ציפורי האנגרי בירדס קשוחות ואמיצות
משחק אנגרי בירדס הוא לא רק משחק מלחמה או, אם לדייק, אינו כזה במובהק אף שיש בו אלמנטים מלחמתיים. הוא משחק חשיבה ומיומנות, היות שלפני הפגיעה בחזירים יש לתכנן היטב את המהלכים המובילים לקראתה והאמורים לאפשר את דיוקה. אנגרי בירדס בהחלט עושות חשבון לחזירים, עמם יש להן חשבון מר, פתוח כמו פצע פתוח, מאחר שהחזירים החצופים והחזיריים מעזים לגנוב להן את הביצים היקרות. אין ספק: יש להענישם. היו גם אתם שותפים במסע הענישה של הציפורים הכועסות. במהלך המסע תתוודעו אל עולמן המרתק של הציפורים הזועמות הקיימות במרחב הווירטואלי שבו מתקיים המשחק, וכאמור גם מחוצה לו בפלטפורמות משחק נוספות.. ותגלו עד כמה קשוחות ואמיצות הן בנות הכנף הקטנות אבל הקטלניות.

משחקי פלאש כובשים
ציפורי אנגרי בירדס הן להקה שכוללת ציפורים שונות ומגוונות: הציפור הלבנה המטילה פצצות, הציפור האדומה (הגדולה והקטנה), הציפור הצהובה (זו עם הסילון), הציפור השחורה (המתפוצצת) הצפור הכחולה נגד הזכוכיות ועוד. מה שמעניין במשחק אנגרי בירדס ומגוון אותו הוא ביכולת ובדרך הייחודית, המשתנה, של כל אחת מלהקת ציפורי האנגרי בירדס להשמיד את החזירים, המנסים להתבצר מאחורי חומות ולתפוס מחסה מפני מתקפת הציפורים הזועמות והזוממות להשמידם. על אף ההבדל הניכר, העצום, בגודל ניחנות הציפורים הזועמות בכוחות וביכולות ההופכות אותן לעדיפות על החזירים הכבדים והמגושמים ובעיקר – הפחדנים. המתח המתגלם בתהייה – האם יצליחו הציפורים להשמיד את החזירים, הופך את המשחק לכייפי ומהנה וגם לאתגרי.

נכון להיום שנת 2012 יצאו לשוק המשחקים מספר גרסאות של משחקי הציפורים הכועסות. כל גרסת משחק בעלת עלילה ייחודית לה והכיף והאתגר הוא תמיד ברף גבוה. המשחק הראשון שיצא לאור הוא גם הפופולארי ביותר עד היום, אחריו יצאו הגרסאות : אנגרי בירדס גלידה, אנגרי בירדס עונות, אנגרי בירדס בחלל, אנגרי בירדס ריו ומשחקי משנה נוספים, אך מאת מפתחי משחקים אחרים, ולא מבית היוצר המקורי של המשחק, “רוביו”.

מוזמנים לפורטל המשחקים WeGames.co.il ותהנו מעוד שפע של משחקי אנגרי בירדס מכל הסוגים!

בטעינה



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (היה הראשון לדרג!)
Loading...