אנגרי בירדס שחקו 1.26K

אנגרי בירדס עונות – ציפור ורודה חדשה בחבורה

בתאריך 8.8.12 שיחררה רוביו מפתחת משחקי אנגרי בירדס בערוץ היו טיוב שלה סרטון המציג לנו דמות מציפורי אנגרי בירדס שטרם ראינו בחבורה העצבנית. מדובר בציפור שצבעה ורוד וככל הנראה זו נקבה שקטה עד שהחזירים מרגיזים אותה. הציפור מכונה Pink Bird. נכון לכתיבת שורות אלו, רוביו טרם פירסמה באתר הבית שלה עדכון על משחק חדש, מה שאנו מניחים לפי הסרטון שמדובר במשחק חדש בשם “Angry Birds Back To School” שיהיה חלק ממשחק אנגרי בירדס עונות. נחכה ונראה מה רוביו מכינים לנו. אנו כמובן נעדכן כאשר יצא פרסום רשמי על משחק חדש, כפי שנראים הדברים זה יקרה לפני תום חופשת הקיץ לפי שמו של המשחק המופיע בסוף הסרטון שיצא.

הציפור הורודה - אנגרי בירדס   הציפור הורודה

הציפור הורודה אם כך מה היא מביאה איתה לחבורת הציפורים הכועסות? הרבה אנו עדיין לא יודעים מכיוון שהמשחק טרם יצא לאור, מה שכן עולה מהסרטון שמדובר בתיפור בדמות “נשית” ועדינה, לא כפי שאנו מכירים את ציפורי האנגרי בירדס, הכועסות כמובן. הציפור הורודה בעלת עיניים כחולות ונוצות ורודות (הדבר מתבקש עקב שמה הציפור הורודה). כידוע לכל ציפור בחבורה ישנם כוחות ייחודיים ומיוחדים, ולציפור הורודה כוח אשר מתבטא בהפרחת בועות סבון. עד כאן כל מה שאנו יודעים לספר, נשוב לעדכן בחדשות אם וכאשר תהיינה. בינתיים מוזמנים להכיר את הציפור הורודה בסרטון שרוביו פירסמה כאמור בערוץ היו טיב שלה.

קבלו הצצה לציפור הורודה בפעולה

עדכון –

הבטחנו לעדכן, והנה אנחנו כאן. היום 16.8.12 שיחררה מפתחת משחקי האנגרי בירדס (רוביו)  הודעה רשמית בדף הפייסבוק שלה על נכונות הדברים. הציפור הורודה מצטרפת לחבורת הציפורים הכועסות בגרסה מעודכנת במשחק אנגרי בירדס עונות. כפי שציינו מעלה, המשחק החדש בשם Back To School ממשיך את המסורת של משחקי האנגרי בירדס במוטיב ההפתעה, כאן היא הציפור הורודה. תוכלו להוריד את גרסת הדמו והמשחק המלא מאתר הבית של מפתחת המשחק. תהנו!

בטעינה



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (היה הראשון לדרג!)
Loading...