דפי צביעה לילדים עם הדרדסים

דפי צביעה דרדסים

דפי צביעה דרדסים מחזירים גם את המבוגרים לילדותם, מעניקים להם אפשרות לחוות אותה – יפה וצבעונית כבראשונה. הדרדסים שבים, אבל בעצם דומה כי מאז צצו והפציעו בחיינו – בסדרת אנימציה חביבה בשנות השמונים של המאה שעברה, כאשר רבים מאיתנו טרם נולדו – הם נוכחים, אם מעל הבמה (או, אם לדייק, על מרקעי הטלוויזיה ועל צגי המחשב, וכן מסכי הקולנוע) ואם מאחורי קלעיה.

דפי צביעה דרדסים מאפשרים למי שהכיר אותם אי אז בעבר, להיזכר בהם, ומי שלא הכירו – להתוודע אליהם ולהתאהב בהם, בטוח. מזה שלושים שנה מככבים הדרדסים על שורה של מוצרים ובהם: כוסות, מגבות, מצעים, עטיפות של מחברות ויומנים, תיקים, וילונות ועוד. מרבים רוך וחמלה ומעלים חיוכים על כל פה, הדרדסים הם ידידים טובים שלעולם אינם מאכזבים, לא קטנים ולבטח לא גדולים.

דפי צביעה דרדסים

חוויה לשעות הפנאי

אחד היתרונות המוצעים לנו בהיצע העשיר והמגוון של דפי צביעה של הדרדסים, הוא באופן שבו אנחנו יכולים שלב בין אפיון הדמויות וזיהוין על-פי התפקיד המקורי שלהן בסדרה, על אודותיהם ובין חופש הפעולה והדמיון היצירתי שלנו, המאפשר לנו לשוות לכל הדמויות המופיעות בין דפי הצביעה  חזות ואופי כאוות נפשנו, וכיד הדמיון היוצר שלנו.

באפשרותנו ללהק את הדרדסים בתפקידים שונים תוך כדי צביעה, וליצור גלריה שלמה של דרדסית חדשה ומקורית משלנו. איש אינו מחייב אותנו לשמור על נאמנות למקור, ולכן ביכולתנו לברוא לעצמנו עולם שמככבים בו גרסאות חדשות של דמויות הדרדסים.

אם נרצה – נחייה את דמותם של נשפני, רגזני, גנדרני, קונדסון, זללני, חבריהם, ואם נרצה משהו או מישהו אחר – נמיר את דמותם של דרדסאבא, של בר מוח, של לכלוכון, של בר כוח, ושל רבים אחרים בדמויות הלקוחות מעולמנו הפנימי או החיצוני.

עולם שכולו יופי וצבע

אתם יכולים להדפיס ולשמור דפי צביעה של הדרדסים המוצעים לכם בקלסר מיוחד, לאחר הספדה שלהם, חוברת עבודה של ממש אותה תוכלו לקחת לנסיעות ולמצוא בצביעתם עיסוק מהנה וחווייתי במהלך הנסיעות השונות. במקביל או לחלופין תוכלו לשמור את האתרים המציעים לכם דפי צביעה דרדסים כפי שאנו כאן מציעים לכם בשפע, ברשימת האתרים המועדפים, שם ימתינו לכם הדרדסים בשקט ובסבלנות לזמן שבו תרצו לצבוע אותם ובכך להעניק להם צבע וחיים.

מי מכם שמכירים את הדרדסים זה מכבר, ודאי יודעים כי גם במתכונת ובמהדורה הווירטואלית שלהם – הדרדסים שומרים על החן, הנועם והחביבות שאפיינו אותם גם בראשונה, כשכיכבו על מסך הטלוויזיה. מי מאתנו שהכירו את הדרדסים בילדותם או בנעוריהם יכולים להתוודע אליהם שנית באמצעות ילדיהם או נכדיהם.

דרדסים עולם של ילדים – אך לא רק!

כאמור, את חבורת הדמויות הקסומות מסדרת הטלוויזיה הבלתי נשכחת מהעבר – “הדרדסים”, נוכל למצוא על גבי דפי צביעה רבים. יחד עם זאת, החבורה הכחולה והמתוקה הזו של הדרדסים מתארחת בחייהם של רבים, ציבור שלם, שלאו דווקא שייך לקטגוריית הילדים.

הנוער יכול למצוא את עצמו משתעשע עם הדרדסים במשחקי רשת שונים, הרפתקאות לצד קרבות (כן כן!), מבוגרים שאוהבים אף הם להעביר את זמנם הפנוי מול הרשת, יכולו ליהנות ממשחקי חשיבה וקלפים כאשר ברקע מתנוססים דמויות של דרדסים, ואף מושמעים צלילים מוכרים מסדרת הטלוויזיה, צלילים אשר מאפיינים את הסדרה, ולעולם לא נשכח.

 

פורסם בתאריך: 29 יונ , 2013 המפרסם: hsamnuirafs Comments: 0
כתיבת תגובה

Your email address will not be published.